Saturday, September 28, 2013

Joget Gumbira Iman & SLUGTERRA Abanglong

Joget gumbira iman & permainan abglong, SLUGTERA! 
Ini cerita malam semalam ye... baru nak upload : P


video


Jam 12am. Lokasi : Dalam bilik.
 Disuruh tdo, ini jadinya kalo dibiarkn dlm blik mrka sendrian. Tak boleh terlepas pandang.
Adik dan abang ni masih aktif melompat ke sana ke mari..fenin kepala mak ni anak2 oiii!!!

Iman mmg suka joget2..dia rasa seronok begitu. ikut gen ibu kot hahaha coz bagi ibu ni 1 cara nak release tensen. 
Tapi buat bila keseorangan la..hahaha

Abanglong pula, dok terikut2 citer kartun SLUGTERRA kat channel 617. Kartun ni antara peberet abanglong kini. Ibu akui, mmg best juga citernya. Hahaha senjata yang abanglong pegang tu dia buat sendiri gunakan kertas yang dilipat2. Kreatif juga anak ibu ni. Bila dah menggemari sesuatu tu pandai pula abanglong berimaginasi dan berinovatif. Cayalah..yang penting kalian pandai nak bagi ibu dan ayah berjimat, berhemah dalam berbelanja. Idaklah asyik nak minta duit je minta dibelikan mainan, kan...bagus2, ada ciri2 anak soleh gitu hahaha..


Iman!! Abanglong!! Dah jauh malam ni..
Ibu tutup lampu! 

Sblum ibu jd 'auummm' adik abg, beh baik tidur...
Jom tidurrrrr!!!!!...

AUMMM...


video

No comments: