Monday, December 30, 2013

LAST KOPEK MAIN BADMINTON

Isnin lalu...
bagi peluang akhir kat mr.erol main badminton..
next week dah posa kan..
pasni pi terawih pulok ye..

mggu ni saya tak dpt pun main..migrain,
so duduk tepi tengok derang beraksi yg kununnya ala2 Lee Chong Wei lah tu..


ramai cina yg penuhkan court main badminton..
padanla la ni asal badminton je kaum tu yg pegangkan..


Bila busan..ni keje ajik, jadi pompom boy ayahnya..
dok lepak tepi court menyanyi & melalak sekuat ati..(janji dia tak ganggu org main, udahla)
siap joget2 bagai..mmg ramai yg terhibur tgk gelagat dia..
derang suka..tp saya ni lak MALUUUUUUU huhuhu
halah anak ibu..besar nanti nk jd penghibur ke? Bapak ko suh jd ustaz tau!!hikhik


botol air tu sbg mic dia nyanyi medley lagu ntah apa2.
pastu siap ada tagline "Hotfm lebih hangat dr biasa"..
pecah perut saya gelakkan dia..
tiru sebijik cam on air kat hotfm..siap ada iklan bagai..

ni 1 hal lg..selalu pancing saya belikan dia air soya..
macam2 alasan dia kasi agar saya belikan air ni..
Cafe sebelah tandas..so dia akan kasi alasan nak pi tandas nak yakyak..
pastu nanti ajak saya singgah cafe pesan soya bean..
tak ke hangen 1 badan..
kalo dia ajak pi tanas tu, humm dah tau dah trick dia..


dahla kedekut..taknak share sikit pun air soya tu
"ibu pi beli lain..ni ajik punya"..

getus kang!

.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)