Wednesday, February 20, 2008

DAPAT JEMPUTAN KAWIN


>>lah mie..terkezut aku bila dpt undangan ko ni..btul agakkan aku...bila ko ckp aku dijemput makan2 pd 1/3/08 ni..<<
senin lalu member sya yg sorang ni tepon ckp saya dijemput makan2...jenuh saya provoks dia..ada apa mjlis? takmo ngtau saya tu..kunun nak surprise...hahah hrni termakan juga ngan pujukan saya hehehe...huh mujur aku tak sumpah ko lg mie
>>ok mie..aku pasti akan dtg..aku nak karate pala ko nanti heheh.. <<
anyway...advance wishes from me... congrates dude..hrp bakal menjadi suami gemilang...hikhik
alamak ni yg penin nak pakai apa..majlis ni ada tema lak..kena beli new attire la sya nmpaknya..majlis vouge beb..yg pastinya dpt berjumpa ngan geng2 ...mass comm batch 2000...derang semua dah establish kat stesen2 TV tanahair..bangganya saya ngan depa..tak sabar nak jumpa..
ups sowi ye..saya ni kalo ngan member sekpala mmg kau aku kau aku je...

No comments: