Monday, November 10, 2008

BERSARAPAN...

sebelum bertolak, kami singgah dlu nak breakfast..
perut saya ni dah berdondang sayang kruk krek dah..

Kalini kami cuba usya port breakfast baru di SU1..
hanya kedai ni aje yg kami tgk dibuka pada waktu tu..
tanpa buang masa, jom terjah jom!

Makan di Restoran Pak Ndak...


nasi lemak saya punya...kasi kenyang2, baru happy dlm perjalanan nanti..



Sprt biasalah, menu ajik tak lain tak bukan roti canai..

sedap rotinya..nyummy

saya kagum dgn sekumpulan bebudak ni..kecik2 dah pndai breakfast kat kedai..
dlu ms saya kecik2 camni, nak jejak kedai kopi pun jgn harap..
kat rumah mak dah siap sediakan semuanya..

tersa beruntung saya jd kanak2 dlu dr sekarang..
dlu kita dpt lebih perhatian dr parents kan...
la ni pandai2 ko lah nak jaga dri..asal tak jd perkara buruk sudah!!
hummm..takpelah, parents skrg mengajar anak2 jd lebih independent!

jom sambung bertolak..


>>>
>>>>
>>>>>>>>>

dah sampai di tol...
kejap lg sampailah ke destinasi yg dituju..
lgpun, kami bertolak awal dr msa yg telah ditetapkan & dijanjikan...



.

1 comment:

attyfir said...

lapo lak tgk roti canai itu