Thursday, January 29, 2009

BERITA GEMBIRA

Alhamdulillah, syukur teramat pada Allah yang melimpahkan rezki kepada saya.
Syukur atas rahmat-Nya...

Dan terima kasih kepada sokongan & doa2 rakan2 kepada saya..
akhirnya, penantian & doa selama ini dah termakbul..

saya...

humm gembiranya..speechless pula

oklah, buat rakan2 yg banyak membantu...
saya nak share berita gembira nih

akhirnya, saya diterima masuk ke IPG tuk KPLI


SUKACITA DIMAKLUMKAN ANDA BERJAYA DITAWARKAN UNTUK MENGIKUTI PROGRAM KPLI ATAU KPLI-SR LPBS j-QAF AMBILAN JANUARI 2009
MAKLUMAT TAWARAN ADALAH SEPERTI BERIKUT
TARIKH LAPOR DIRI DI IPG : 03-FEBRUARI-2009
MASA : 8.30 PAGI

Ya Allah..besar rahmatmu keatas hamba-Mu ini...
Alhamdulillah...

11 comments:

ummi said...

tahniah..salam kenal....

SueGinola said...

Congrate..doa..tawakal..insyaALLAH, ada balasannya...

mak encik | SZ said...

alhamdulillah bakal cikgu umie, sz sangat gumbira jugak... tahniah!

Umi_Aliesha said...

wahh...tahniah...sekolah mana dulu nih?

mast said...

Tahniah Mieee
At last dapat jugak benda yang di cita-citakan
Gambatte Neh!!!!

U-jin said...

tahniah...drk.mas...belajor betul2..eheks

MiD \(^0 0^)/ said...

congrats beb

zaifariza said...

taniah
pasni cikgu umie arr:)

INTAN said...

TAHNIAH...x sia2 pengorbanan dan doa selama ni kan...

dpt maktab kat mana?.....ajik sapa jaga nanti....nampaknya lambat lagik le ajik dpt adik ek

umieadam said...

terima kasih atas sokongan dan doa kalian semua...

terima kasih

viruspadu said...

tahniah :D

akhirnya usaha membuahkan hasil