Tuesday, January 6, 2009

MEETING PEMBAHAGIAN TUGAS

Cuti Tahun Baru lalu, di rumah abg Najib (penduduk SU3) telah diadakan satu meeting pembahagian tugas2 utk majlis kawin anaknya yg bakal berlangsung pd 17/1/2009 nantinya.

Meeting itu diketuai oleh Mr. Presiden Su3 iaitu En. Azman.
Setiap AJK diberikan tugas khusus bagi melancarkan majlis pd hari itu nanti.
Antara tugas yg diberikan kepada saya adalah menghias pelamin indoor.
Huhuhu saya ni idok le pandai nau nak hias2..takat mana yg mampu insya Allah saya akan berbesar hati nolong...so hias pelamin ni akan diketuai oleh kak Norol

Ikutkan tugas utama saya adalah menyiapkan bunga telur, bunga pahar & juga bunga rampai...bab2 camni mmg saya suka..saya suka bab2 menggubah..


mr. P mengumumkan tugasan setiap AJK.


ajik yg sedang busan..mujur ada kertas & pen..so bolehla dia menconteng & tak mengacau semasa meeting berlansung







Xtvt seumpama ini bertujuan utk mendedahkan suasana di taman kami seolah2 berada di kampung & masih wujud sikap berkerjasama sesama penduduk.

Insya Allah, diharapkan budaya sebegini menjadi contoh & ikutan seterusnya dikekalkan sehinggalah ke generasi akan dtg.

Hidup SU3..
ewah!
hiks...mulalah nak melalut ni!

.

No comments: