Saturday, June 15, 2013

T-shirt Muslimah Sinar Inspirasi

Saya nak share ngan kawan2...
La ni saya dah berjinak2 dengan berbisnes secara on9.
yerlahkan, dari membuang masa mengadap FB, blog, dan lain2 tu
lebih baik saya jadikannya sebagai satu 'platform' utk sana menjana pendapatan.
tak salahkan asal kita pandai cari peluang yang ada. 

saya menjual pelbagai pakaian wanita. Nanti ada masa saya akan update baju2 saya tu. Antara yang ada macam baju di bawah ni...



Secara jujurnya saya dah jadikan beberapa tshirt muslimah ni sebagai koleksi saya...
Dah ada pelbagai warna pun. Sangat selesa dipakai.
Mudah juga untuk saya nak menggayakannya ke sana-ke mari sama ada secara santai ataupun dalam acara yang tak berapa formal.

kainnya jenis 100% cotton yang menyerap peluh & sejuk.

Ada tak yang berminat??

kalau ada SMS/Call saya ye di 013-6091979.


Ups, lupa lak nak cakap...harganya RM55.00 dan FREE kos penghantaran.

No comments: