Wednesday, October 22, 2008

AKSI AJIK TENGOK ULTRAMAN

ye ye ultraman..
Ultraman apa tu ibu?
ajik terkinja2 depan TV..bila ultraman start, takdak can le saya nak tgk chanel lain

eii tgk ajelah! jgn banyak tanya!..ibu tak kenal spesis2 ultraman nih!..

Ultraman apaaaaaaaaa ibu!
seperti biasalah selagi tak berjawab, selagi tu ajik akan tanya tuk puaskan hatinya..


Ultraman Max kot!..

Bukan ibu..ini Ultraman Dyna..Dyna tau!
chet..dah tau lagi mau tanya ye.. ibu sekeh baru tau!
eii tensen saya..dahlah tak dpt tgk citer lain..



sengeh sampai ke telinga bila tgk Ultraman


melopong lagi tuh..ajik, tutup mulut..satgi mentadak mentadu masuk mulut!


dari atas sofa trun bawah, bila kat atas lantai..naik pulak atas sofa
tak senang duduk ajik tengok aksi hebat ultraman
pastu, hiyahhhhh dia pun terikut2 le menggayakan aksi perlawanan Ultraman dgn raksaksa







dah terlalu kemaruk dgn ultraman, setiap spesis ultraman yg berlainan ajik boleh kenal pasti dgn mudah..
saya selalu terconfuse bila ajik soal...
manalah saya nak ambil port, kan..
yg saya tgk semua spesen aje..takdak beza pun...

tapi nak salahkan ajik kemaruk ngan ultraman,pun tak boleh jugak..
masa saya kecik2 dlu..gaban, power rangers, ultraman, satria baja hitam..
semuanya dlm senarai saya..saya pun terikut2 jugak..

so genetik sapa lg kan ajik dok ikut?!

mana2 budak pun kemaruk, kan!!!
layankan aje karenah mereka....

.

3 comments:

Zumie said...

alahai terbeliak mate dia tgk kan hehe

umo ank akk bape ek?

umieadam said...

Bulan 11 nih genap dia 3 thn miszue..

INTAN said...

ada kwn anak aku rupanya...hapal semua otomen.....tiga la...daya la...naina la..max la...ostogos la..pemenda x..aku pn x paham