Friday, October 31, 2008

MENU YG BEGITU SPECIAL

Ni menu malam td, yg dimasak oleh Kak Long..
fuh, terangkat beb..1st time saya pekene ikan keli salai dimasak lemak cili api..

nampak tak ikan keli salai tu..baunya wangi..menambahkan selera saya tau nak menjamahnya...


saya dgn muka mmg tak malu, makan bertambah2..
bukan main sedap lg, nak lak sedang lapar sgt masa tu..

yelah, dr opis, balik rumah mandi2 & bersiap, kami terus berdesup ke gombak.
Long ada buat bacaan Yassin & tahlil...


Jadual malam tadi pulak clash dgn xtvt di SU3..nak taknak terpksa saya tak emnghadirkan dri..patutnya ada latihan persembahan kanak2 tuk xtvt hujung mggu ni

ahhh, hujung mggu ni kami semau bakal menjadi warga yg paling sibuk sekali
bermula malam ni ada xtvt merewang dll

aduhh sorry ye gang malam ni saya tak dpt trun tolong rewang..
saya ada tetamu di rumah
maaf sgt2...

jadual ketat sih!

dan kepada yg lenlain selamat berhujung minggu

.

2 comments:

BigMouth said...

Sib baik ade tetamu dtg kan... boleh dijadikan alasan kan... hahahahah... jgn mare, alang gurau jer tau!!

umieadam said...

hehe yerlah BM