Thursday, October 9, 2008

TELATAH AJIK 18


pantang nampak sunglasses..pasti dia nak melaram..
eii hidunglah pesek..mana hag nak sangkutkan spek tu ajik oiii...

ajik: "ibu, ajik encem tak pakai camni?"
Saya: "tak encem..dahlah busyuk!"..saya ni mmg suka menyakat dia
ajik: "ibuuuu niiii..aaaa.."..
Saya tau sgt reaksi ajik kalau saya ckp dia busyuk & tak encem..
mulalah dia merengek2 sampailah saya akan tukarkan kenyataan saya td kepada yg lebih positif..

1 peel ajik la ni, dia suka amat menyanyi..
ada aje lagu2 yg dia nak melalak nyanyikan..
bingit telinga saya ni..

"aku cinta..aku cintaaaaaaaaa padamuuuuu huhuhuuuuuuu" ajik akan nyanyikan dgn lantang..
habis aje dia nyanyi, siap ada tagline.."HotFM lebih hangat dr biasa"..
ewah..apa2 hal ajelah ko ni ajik..
macam ler hotFm tu bayar ko.adoiai..

Ajik juga suka meniru tagline iklan2..

"Gaviscon cepat melegakan.." hiks bab yg paling tak boleh tahan dia siap buat mimik muka lagi..poyo aje saya lihat!

kkdg dia suka jadi ala2 pengacara..
"hai kawan2..anda bersama saya di astro ceriaa.."

humm..saya dah nampak ajik ni ada bakat..
apa yg saya harus buat adalah mengasah bakatnya aje
mana tahu dia boleh merealisasikan cita2 ibunya yg tersangkut di tgh jalan
cita2 saya mau jadi PEMBACA BERITA TV..
dlu jadi pembaca berita radio kejap kat astro pun dah ok kot
hiks...

.

2 comments:

Zumie said...

hehe pasni ajib jadik pengacara kt astro ceria lak hehe

umieadam said...

harap2..boleh gantikan hazique yg dlm rancangan TomTom bak
hiks