Monday, October 13, 2008

RAYA SAKAN: Hari Ke-11 Ep.1

11/10/2008, Sabtu (Siang)..
seperti yg dijangkakan Sabtu & Ahad,
sah2 xtvt saya penuh dgn undangan Open House aje..
mmg saya pun tak dpt pi berpoya2..semata2 memenuhi jemputan org..
yorlah, tak pi nanti ckp apa pulak kan??

Smpaikan nak pi Open house kalah Pak menteri tau,
saya terpaksa susun jadual hehehe
Belah siang aje ada 4-5 buah rumah...
Kami pusing2 taman aje..haha senangkan gitu?
tak susah2 nak pi jalan jauh2

Area KL mmg saya tak dpt nak terjah haritu
walhal saya dpt jemputan dr rakan2 & paklang (pakcik)..
maaf le ye kome... jemputan Kat SU ni, belah malam nanti pun harus pergi ni
nak pulak masa tu KL hujan, dgr citer berlakunya banjir kilat..
huh mujur tak trun KL..


Rumah pertama yg kami terjah adalah rumah hasnol & fiza..
rumah mereka 1 lorong pun dgn saya..
Gambar tak dpt nak capture..
ajik meragam masa tu & hujan lebat pulak tu..
habis makan, kami balik rumah dlu & tunggu hujan berhenti,
barulah kami nak sambung beraya lagik...

Sementara tggu hujan benti kami terZZzz
yolah, perut kenyang, cuaca lak sejuk..baik aje tertidur..hahaha

Bila hujan dah berhenti kira jam 5 ptg..
kami terjah ke rumah ke-2
Tuan Rumah, Abg Kamarul & Kak Ita

uik cam kenduri kendara aje nih..
gambar selepas hujan, pun masih ramai org yg dtg..
saya tgk masa belum hujan..lglah ramai tau..
kalau saya jd tuan rumah mau pengsan dah ni..




tetamu yg hadir ramai dr pkul 2-7 malam..walaupun hujan lebat mencurah2..kehadiran tetamu pun mantain mencurah2..
tepukan kepada tuan rumah yg sporting melayan tetamu


Juadah meletups tu..
nasi briani, kurma kambing, ayam masak merah, masak acar,
ada banyak sampai tak igt dah..
sedap2..(gambar tak dpt amik sgt..ambil gambar sambil dukung ajik..)


Ada stall kebab lg tuh..
kebabnya dpt sambutan ramai so cepatlah LICINNYA!!sedappp


Jenuh oo barder ni nak siapkan kebab..ramai sgt hat Q..




tuan rumah, abg kamarul (berbaju melayu hijau)
Terima kasih menjemput kami


yeop & hasrul..lepak2 atas tembok tepi longkang ajo..


bersambung raya lagik..
huhuhu
sakan kan?!

.

No comments: