Monday, October 13, 2008

RAYA SAKAN: Hari Ke-11 Ep.2

11/10/2008 Sabtu (belah Siang lagik nih)

Habis je makan2 kat rumah Abg kamarul, yeob ngajak saya & mr.erol beraya ke rumahnya pulak..
alah lagipun rumah yeob tu dekat aje ngan rumah abg kamarul tu..so takder hal pun nak singgah2 ni..

Sebenarnya, yeob dah perli2 kami..
hahah segan pulak rasanya
kata yeob, "aku dah dtg beraya rumah ko 2x, ko sekali pun blom ke rumah aku ye?"

heheh ye tak ye jugak..kami belum berkesempatan ke rumah yeob lg..

so jom bang kita terjah rumah yeob pulak

Rumah ke-3..
yeob & Kak Mazny
Yeob & kak mazny ni org perak...
so mmg best le kalo menyembang ngan deme nih..
cam dah kenal lama aje nak lak saya ni jenis peramah
ya ampunnnnn mmg boleh masuk le
hiks

yeob melayan kami..saya tak jamah pun makanan yg kak mazny masak..
bukan apa, perut dah terlebih snegkak dah ni
maaf ye kak mazny, nanti seround 19hb ni saya makan ye
so saya jamu kuih2 raya aje


Bila masuk rumah yeob saya agak kagum dgn hiasan dalam rumahnya..
nmpk simple tp menarik
ada sentuhan ala2 pakar gitu..
nampak tak yg macam permaidani kecik tu..sebenarnya itu hanyalah sejadah..
dasat kan idea kak mazny ni hias rumahnya


Igt nk beli jugaklah rak & letak camni..
nampak menarik..kak mazny, nak tiru idea..jgn marah ye
hiks


Kolam mini...lawa..
ala2 jepun..kehijauan..mmg mai rumah ni lamannya pun lawa
siap ada long bench lagik tuk santai2 kat tepi kolam nih




ok yeob & kak mazny..
terima kasih ye
nanti saya terjah lagik mai rumah kak mazny...
hiks..
tarikh dah set pada 19hb

tgguuuuuuu

.

2 comments:

Deb Kumar Roy said...

hi..deb here from india..nice blog..carry on

Anonymous said...

ahahaha... rumah akak mmg nampak lawo dlm blog ko... :)