Monday, November 3, 2008

MAJLIS JAMUAN PERDANA SU3-2008

Selesai solat maghrib saya dah tercongok kat pentas..
bukan apa, saya diarahkan awal utk mengoter mana2 yg patut..yerlah, ptg tadi ada rehearsal, macam2 kanak2 dok pegang2..
banyak hiasan yg dah lari tempatnya..tu belum kejadian lemang di rempuh bagai..aduhhh..fenin!takpelah, kanak2 mmg camtu..derang enjoy main2..nak lak bila ramai2 camtu lglah aktif.

Pkul 8.30-9malam, ketibaan tetamu dialu2kan...
sprt majlis2 lain dah tentu ada ucapan pengerusi, bacaan doa..bla..bla..(malas nak tulis ma)

ajik tak habis2 ngan baju melayu merahnya


berposing sebelum acara dimulakan...
harus beb..tgk pentas yg cantik camni rugi ar lepaskan peluang kan..

ni selalu makan leher ayam..asyik teleng aje pala..




ajik & muaz








hadiah lucky draw & persembahan disediakan juga

Hidangan yg pelbagai..panjang meja dipenuhi dgn pelbagai juadah...




daging kambing golek..





Ni antara juadah yg saya dapat nikmati..
sate pun adooo



ajik suka makan sate


Smabil makan2 ada ditayangkan Persembahan Multimedia yg ckup menyeronokkan..excited saya masa ni dok tgk2


persembahan kanak2 yg cumil..ada beberapa kumpulan kanak2 yg buat persembahan..
ada tarian & nyanyian koir..
best tgk kana2 beraksi...




selain itu jugak ada persembahan silat & bunga api..
hat ni saya tak sempat nak ambil gambar dah....

ok..ckup takat ni ye..
yg pastinya best sgt2..nak2 lak ramai yg dtg menjayakan program ini...

pssttt..mlm tu, saya dikenali,..ada 2-3 org yg menegur saya
"eh..awak ni umie kan..umie apa awak?"
saya terpinga2 dibuatnya...

"saya umie adam"

'haáh..yerlah awaklah orgnya..saya baca blog awak. Mujur saya tegur awak"

adus terus malu saya jadinya..tak terkata apa..igt pd mulanya naklah bergambar tp tak sempat nak pulak meja saya ditgh2..ramai org beb..nanti org sekeliling kata apa pulak kan...

alamak pasni tak bolehlah saya tulis sesuka atikan..harus ada edit mengedit..
risau..

antara yg menegur saya, Kak Iza (bloggers jugak) dan yg lain2 saya tak berapa nak cam 7 ingat..
anyway terima kasih ye sudi membaca blog saya yg tak seberapa ini & sudi jugak menegur saya


.

2 comments:

attyfir said...

wah meriah hah..ade kambing bakar ke tu

umieadam said...

ye atty..ada 2 ekor kambing bakar..