Monday, February 9, 2009

Ke Pantai......

Lama terperap citer & gambar2 nih..

Di kg saya ada lautan berdekatan tau, tak sampai 10 mnt pun dr rumah saya..namanya Tanjung Kepah..
kalau sesapa teringin nak jumpa pelbagai jenis siput2 laut..moh le ke mari ye
sama2 kita cari & makan...

Balik CNY haritu, saya tingin nak makan remis.
Petang2 dr tak buat2 apa2 kat kg, saya ajak mr.erol mencari remis. Buat masak cili sedap oooo...slup, tangkap leleh lak air liur nih.
BIla sampai aje ke pantai petang tu, saya tengok air pasang pula...
terasa hampa sgt...

Laut di Tanjung Kepah...


ajik yg sangat suka tengok laut..

ajik pun sibuk nak cari remis...dia suka korek2 pasir


Mengorek pasir../.



hampa...1 apa pun tak dpt...
kalau air laut naik sampai ke atas/pasang..agak sulit nak mencari remis..
remis ni perlu dicari dlm2 pasir pantai tu..
nampak gayanya, esok pagi ajelah kami dtg lagi..

.

No comments: