Tuesday, June 11, 2013

Perfume...wangiii tuh

Assalamualaikum... Korang suka tak perfume... tentu ramai yg suka kan. Yerlah, bila kita wangi2 tentulah rasa yakin nak dekat dengan orang tu lebih sikit la kan. Nak lak cuaca di negara kita ni yang agak panas dan berpeluh. Tentu ada juga bau2 badan yang terkeluar...ish ish ish... Sebelum ada rakan2 terdekat yang 'sound' psal bau badan kita, beh baik kita cari jalan utk sentiasa harum. Koleksi perfume saya ada beberapa juga ar w/pun takder la banyak sgt. Paling saya suka Chloe, Gucci & Paris Hilton. baunya lebih sweet & segar. saya ni takder la jenis yang nak beli perfume mahal2..(jimat sikit beb, la ni macam2 perbelanjaan yg lebih penting. Cuma, penampilan pun kene juga jaga kan). Dan saya juga taknak la beli yg murah tp takder kualiti.... Saya guna perfume Gred A yang setanding dengan ori. baunya pun boleh tahan kekal 5-6 jam mengikut suhu badan kita. harganya pun sangat2 berpatutan. best gitu... Oklah tak nak cakap banyak..ni ada link kalo kawan2 nak cuci mata tengok perfume berkualiti dan murah. Berbaloi beli... Jom jenguk di FB ini http://www.facebook.com/DLovelyPerfumeShoppe Jom kita wangi2 lepas ni ye. TWIT hihihihi

No comments: