Monday, November 3, 2008

BREAKFAST YG BOOMBASTIK

Pagi itu..semua ad-hoc dijemput utk breakfast bersama2.
ohh saya banyak2 suka..baguslah Persatuan penduduk ni, semua benda dah dlm perancangan..nak pulak seawal pg tadi saya dh kuar rumah tanpa makan & minum..
so mmg amat2 menggembirakan saya bila dgr pasal MAKAN nih..
perut dah keroncong & penat..nikmatnya dpt makan2..

breakfast ad-hoc ni disediakan oleh abg.salleh sefamily..kami makan2 di rumah dia. abg salleh Siap pasang khemah lg you...yerlah, betapa ramai ad-hoc yg menjayakan program ni..

makanan mmg banyak ngalahkan nak buat kenduri aje..
yg best..kami yg kepenatan nih..mmg enjoy dpt makan sambil bergurau senda..
terasa hilang penat begini tau!

meh saya nak tunjuk apa menunya

Pulut panggang & popia goreng



nasi lemak yg vass..sedap!


ayam mask cili..ni menu yg meletups


sambal sotong





Laksa Johor yg lazat




nasi impit pun ado tau...saya dok mem,bayangkan, tentu penat oo abg salleh nak masak2 tuk ad-hoc breakfast nih..aduhhh kalau saya mmg tak KOSA!!!

balik dr breafst, dah kekenyangan tu....saya sempat singgah tengok kengkeawan yg dok sediakan makanan tuk majlis tu nanti..dgr cerita dr malam td mereka dh mulakan masakan...

see..masa sya dtg, semuanya dah siap...so mmg saya tak tolong2 abb masak2 ni..
huhuhu




.

No comments: