Wednesday, November 19, 2008

HAPPY BIRTHDAY TO AJIK!

happy besday ajik..happy besday ajik!..
wah..wah, dah besar panjang anak ibu ni..ajik la ni dh genap 3thn.
moga ajik jd anak yg soleh,taat pd allah & ibu ayah ye sayang..muah!
sayang ajik.

disebabkan ajik tak berapa nak sihat, jdnya kami celebrate aje besday ajik dgn sedara mara & sepupu2 aje..kami smabut di KL bukan di sg.buloh. motifnya, risau jemput jiran nanti..anak mereka pulak dijangkiti chicken pox ajik..SAPA YG SALAH?? SAYAAAAAAA JUGAK NANTI, KAN?!

nape saya ambil muka budak pembuat kek ni?eiii sakit tui la hati...


ni kek ajik, dia pilih motif SPIDERMAN..

budak pembuat kek tu salah buat da..saya order lain, yg jadinya lain..
saya beli blueberry cheese kek, disejuk bekukan..ni ntah apa nama keknya & dibakar 2 jam..katanyalah..

sebelum saya nak kuar rumah, ambil kek..budak tu tepon..katanya, dia tersalah buat kek..saya tanya kek tu dah siap ke belum..katanya dah..aiseh...nak taknak pi ajelah mabil & bayar..

mr.erol siap sound tepek lg..hahah pdan muka..lain yg customer nak, lain ko bg da..
mujur gambar & tulisan takdak cacat celanya..

ceria aje ajik berposing depan keknya..
happy..tak sabar2 dah nak tiup lilin & potong kek tu..









yummy..sedapppp jugak kek ni w/pun dah tersalah bikin.mujur sedap, kalau tak lglah saya ni HOT!bukan murah weh kek tu..1kg RM60.00 wei


antara juadah lain yg ada...
pulut kuning, hotdog, laksa & snek


seronok tgk ajik seronok cam ni..

.

3 comments:

MiD \(^0 0^)/ said...

hepi besday ajik..cepat2 sihat blh g school melasak balik..kata anak laki kan

umieadam said...

mid dia dah ok..hrni dah ke sekolah..tp melalak pepagi.
ngengader lah tu lama dok ngan aku

INTAN said...

hepi belated besday tuk ajik..muah!